2011. november 22., kedd

Griff Exclusive újszerű elegáns férfi szövetkabát - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szinte vadonat új Griff Exclusive elegáns, fekete szövetkabát eladó
A kabátot ajándékba kaptam, majd miután két alkalommal hordtam rájöttem, hogy nagyon nem az én méretem és így eladom. Állapota megengedi, hogy ajándékként szánjuk valakinek, kifogástalan, eredeti állapotban van (pótgomb a belső zsebben, külső zsebei még elvarrva). Mindkét oldalon begombolható belső zsebbel rendelkezik. Akasztója elegáns fém lánc.
Méretek (nem értek hozzá, de igyekszem pontosan leírni)
Külső ujjhossz: 62 cm (válltól mérve)
Belső ujjhossz: 42 cm (hónaljtól mérve)
Hossz: 99 cm (hátközépen mérve)
Mellszélesség: 54 cm (begombolva, hónaljtól hónaljig mérve)
Váll: 48 cm (válltól vállig légvonalban)
Anyaga
70% gyapjú
20% kasmir
10% nylon
Tartozékok
Eredeti "Exclusive by Griff" vállfa
Pótgomb
Kabát



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-30 01:00
. Griff Exclusive újszerű elegáns férfi szövetkabát - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése